Kuidas tellida mobiili- või veebirakendust?

Soovid tellida mobiili- või veebirakendust, ent ei tea, kust alustada?
Oleme kirja pannud 11 küsimust, millele vastamine aitab sul kohe astuda õiges suunas. Need aitavad sul enda jaoks asju süvitsi läbi mõelda ning ka meie saame sinu visioonist parema ülevaate.

Pole hullu, kui mõni küsimus jääb vastamata. Saame nende küsimuste üle arutleda meie esimeses ühises kõnes.


  1. Mida soovid ehitada?
  • mobiilirakendust
  • veebirakendust
  • tarkvaraplatvormi
  • muud
  1. Kas tegemist on veel idee faasis oleva teenusega või on olemas juba ka serverirakendus (back-end, API)?

Märgi kindlasti ära, kui oled rakenduse jaoks juba midagi ära teinud. Saame seda hinnapakkumise koostamisel kindlasti arvesse võtta.

  1. Kirjelda, millega on tegemist. 

Mida sinu soovitud toode teeb? Mis eesmärgil kliendid seda kasutavad?

Proovi kirjeldada siin võimalikult täpselt oma kliendi kasutuskogemust.

  1. Mitut erinevat vaadet on vaja kasutajale kuvada?

Mitmest erinevast vaatest sinu leht või rakendus peaks koosnema. Proovi need meile võimalikult täpselt ülesse loetleda – nii saame koos need paremini kaardistada ja vaadata, kas meie arust on midagi puudu. Ära unusta sisse logimist, kasutajatuge, makse tegemist jms.

  1. Kuidas sa lehe või rakenduse abil raha teenid?

Kas inimene lisab midagi ostukorvi või maksab igakuise tellimuse eest? Kas rakendust saab osta App Store või Google Play kaudu? Kas rakendus näitab reklaame?

  1. Kas kasutaja saab teavitusi oma telefonile või meilile?

Milliseid teavitusi soovid oma kasutajatele saata? Millisel kujul sa neid teavitusi saadaksid? Üldiselt on teavituste saatmine ettevõttele väga tulutoov ning võib sinu sissetulekuid mitmekordistada.

  1. Kui palju kliente igapäevaselt sinu lehte või rakendust külastaks?

Kui palju kliente sinu praegusel lehel igapäevaselt käib? Mis on sinu külastatavuse või allalaadimiste numbriline eesmärk?

  1. Kuidas kasutajat autentida/tuvastada?

Kas kasutaja saab sisse logida oma kasutaja ja parooliga? Kas kasutaja saab teha konto läbi teiste sotsiaalmeedia kanalite (Google, Facebook, Twitter jms)? Või pole sisse logimine üldsegi oluline?

  1. Millist info on sinul vaja oma kasutaja kohta teada saada?

Kas piisab ainult kasutaja nimest või või vajad ka muid andmeid (nt elukoht, pangakaardi info jms)?

  1. Kas sul on disaini visioon?

Kas sinu teenusel on juba olemas disain, mille järgi saame kohe hakata arendama? Kui ei, siis kas sul on mõni UX/UI disainer, kellega koos soovid seda koos luua? Või soovid meie poolt ka UX/UI lahendust?

11. Mis on kogu arenduse oodatav eelarve?


Saada need vastused meile e-mailile (heikki@appit.ee või arnold@appit.ee) ning leiame ühise aja kõne jaoks. Kõne ajal arutame sinu täpset soovi ning saame nõu anda. Seejärel saame selle info põhjal koostada sulle hinnapakkumise.

Kommentaarid

Lisa kommentaar